vineri, 13 februarie 2009

APE

Azi nu mă simt în apele mele
Am nimerit în ape străine
Vreau să înot
Mă scufund cu spor
Strig după ajutor.
Nu vine nimeni
Neavând încotro
Mă salvez singur.
Mă urc pe vapor
Nu se clinteşte
Stranii fenomene
Doar n-am ajuns în Bermude!
Nu-mi amintesc să fi plecat din port
Cu paşaport.
Dar, iată, deodată le recunosc
Sunt ele
Mă salută prietenoase
Acum nu înot
Zbor
Parcă aş avea motor
Ajung ceata de cetacee
Din urmă
Delfinii-şi fac cruce mare
De mirare
Iar o balenă se roagă pentru mine
Rechinu-şi pregăteşte dintele ucigaş
De mult are un dinte pe mine
Calul de mare speriat
Strigă aiurea: - Şah la regină!
Sirenele alarmate îl cheamă pe Neptun
Să-l prindă pe nebun
- A călcat legea circulaţiei – strigă ele
Noroc că Neptun le refuză
S-a spălat pe cap
Şi nu poate ieşi cu părul ud
Răceşte.
Profit de ocazie şi-i fur tridentul
E o piesă de valoare
O vând la anticar
Pe două bilete de favoare
La o zi cu soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

©H.Salem. Toate drepturile rezervate.