joi, 26 februarie 2009

NU MI-E RUŞINE SĂ SPUN

Nu mi-e ruşine s-o spun
Sunt nebun.
Ce e rău în asta?
Da, nu fac pe nebunul,
Chiar sunt
Nu, nu vă înşelaţi
Sunt autentic
Nu sunt normal
Deşi nu susţin
Că sunt Napoleon
Nici nu susţin că am fundul de
Sticlă
Mă aşez pe scaun
Fără frică.
Nici nu trag după
Mine un galoş sau o tinichea
Nici nu mă cred
Coş de rufe murdare,
La mine-i mai grav
Mă cred eu.
Şi măcar de-aş şti cine sunt.
Din cauza asta nimeni nu se miră
La toate testele răspund normal
Sunt eu
Chiar când mi-am ieşit din piele
Şi umblu fără ea
Şi chiar atunci când
mi se atârnă o tinichea
Tot eu sunt
De la un timp
Se întâmplă un lucru ciudat
Când spun că sunt eu
Vor să mă lege
Zic că sunt nebun de legat,
Ce naiba, nu mai
ştiu cum mă cheamă?
Nebun, nebun, dar
sunt sigur că am
răspuns cum trebuie
Sau n-am răspuns?
Poate am răspuns prost
Te pomeneşti că sunt altul
În rest, mă simt bine
Şi nu mi-e ruşine s-o spun
Sunt nebun.
Şi nu ştiu unde să mă pun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

©H.Salem. Toate drepturile rezervate.