miercuri, 14 ianuarie 2009

DISPARIŢIE SUSPECTĂ

Copilăria mea a dispărut în mod suspect
Cineva mi-a luat-o
Nu ştiu când
A profitat de un moment de neatenţie
În orice caz
Hoţul are şcoală înaltă
E iute de mână
Nu poţi să-l prinzi
Nu ştiu când s-a întâmplat
De atunci caut făptaşul
Nu mă las sunt un bun detectiv
A lăsat şi niscaiva amprente
Cu metodele astea moderne îl prind
Nu-l las până n-o scoate de unde a ascuns-o
Cineva mi-a spus că a dus-o pe altă planetă
Unde se duc toate copilăriile
Să se joace
A mea e într-o grădiniţă
Unde nu se simte bine
Plânge mereu
Iar educatoarele se iau cu mâinile de cap
Nu ştiu cum să scape de ea
Disperate, au dat şi un anunţ în ziar
C-o donează
Dac-aş putea să intru cu ele în contact!

Un comentariu:

  1. o larimă le-ar ajunge pentru contact
    în colţ de suflet ... doar o lacrimă gîngurită
    prea-i tîrziu
    cineva a furat planeta
    CELLA

    RăspundețiȘtergere

©H.Salem. Toate drepturile rezervate.